Ecco la loro risposta :
Hi XXXXXXXXXX,
Thank you for the feedback.
Suppose that this issue persists again, we will suggest you keep the error there and directly contact our beta team and our beta team will arrange the developer to see the error to see if he could find other clue for this issue, then give more fixing:
http://www.synology.com/support/beta_fo ... p?lang=enu
Hope this helps.
Chiunque riscontri quel problema invii una segnalazione al link indicato, magari se siamo in tanti a richiedere una correzione si smuovono le acque.
Problema con Torrent ed Emule
Problema con Torrent ed Emule
Prima il nas mi segnalava la presenza di una nuova beta della Download Station e l'ho installata, preso dall'ottimismo ho provato ad attivare eMule e sto ancora cercando di sbloccare il nas.
Adesso non faccio più tentativi, mi sono stancato.
Adesso non faccio più tentativi, mi sono stancato.
Problema con Torrent ed Emule
Poi c'è da dire che anche i torrent non vengono scaricati alla medesima velocità che ottengo su pc, nonostante abbia aperto le porte ed abbia settato correttamente quei tre settaggi in croce presenti sulla Download Station.
Problema con Torrent ed Emule
Ho risolto.... rinunciando alla Download Station.
Ho affiancato al nas un Asus EB1501P (senza monitor) con Win 7 che utilizzerò esclusivamente per uTorrent ed eMule, al nas rimarrà il solo compito di backup.
Ho affiancato al nas un Asus EB1501P (senza monitor) con Win 7 che utilizzerò esclusivamente per uTorrent ed eMule, al nas rimarrà il solo compito di backup.
Problema con Torrent ed Emule
Mi ha risposto la Synology, posto l'email nel caso possa essere utile a qualcuno. Per quanto mi riguarda non tornerò più indietro, usare L'Asus è veramente prestazionale.
Hi,
Thanks for your inquiry.
May I know that how many files were you downloading via emule?
To help investigate this issue,Please follow the steps below and provide us with the information so we can access your system.
Telnet/SSH Remote Access Instructions:
1. standard Ports we need you to open: 22, 23, 5000
(Please check the link below for how to forward your ports, and then select the telnet/ssh application:http://www.portforward.com/english/rout ... rindex.htm)
2. enabled Telnet or SSH function in DSM.
([Control Panel] >> [Network Services] > > [Terminal] )
3. WAN IP Address of your Synology NAS:
(you could check the IP address with the website http://www.whatismyip.com)
4. A temporary password for the admin account.
(Note:we need the password of your "admin" account,not others in the administrators group.)
5. You could use this website to check if the ports had been successfully opened or not.
http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
Please feel free to contact us again if you have further questions or suggestions.
Best Regards
Derek Chung
Se qualcuno vuole dare il proprio nas in pasto alla Synology questa è l'email : [email protected]
Hi,
Thanks for your inquiry.
May I know that how many files were you downloading via emule?
To help investigate this issue,Please follow the steps below and provide us with the information so we can access your system.
Telnet/SSH Remote Access Instructions:
1. standard Ports we need you to open: 22, 23, 5000
(Please check the link below for how to forward your ports, and then select the telnet/ssh application:http://www.portforward.com/english/rout ... rindex.htm)
2. enabled Telnet or SSH function in DSM.
([Control Panel] >> [Network Services] > > [Terminal] )
3. WAN IP Address of your Synology NAS:
(you could check the IP address with the website http://www.whatismyip.com)
4. A temporary password for the admin account.
(Note:we need the password of your "admin" account,not others in the administrators group.)
5. You could use this website to check if the ports had been successfully opened or not.
http://www.yougetsignal.com/tools/open-ports/
Please feel free to contact us again if you have further questions or suggestions.
Best Regards
Derek Chung
Se qualcuno vuole dare il proprio nas in pasto alla Synology questa è l'email : [email protected]
Problema con Torrent ed Emule
Mi ha risposto la Synology, posto l'email nel caso possa essere utile a qualcuno. Per quanto mi riguarda non tornerò più indietro, usare L'Asus è veramente prestazionale.
Se qualcuno vuole dare il proprio nas in pasto alla Synology questa è l'email : [email protected]
pais, credo che qualche freeze abbia lasciato sporco il db postgres della download station.
prova a vedere se ci sono dei download rimasti appesi.
1) connettiti in SSH al NAS come root
2) scrivi:
/usr/syno/pgsql/bin/psql download admin
3) scrivi:
select task_id, username, pid, url, filename, status, created_time, total_size, total_pieces, downloaded_pieces from download_queue;
Ci sono dei download che nella download station non vedi?
Se qualcuno vuole dare il proprio nas in pasto alla Synology questa è l'email : [email protected]
pais, credo che qualche freeze abbia lasciato sporco il db postgres della download station.
prova a vedere se ci sono dei download rimasti appesi.
1) connettiti in SSH al NAS come root
2) scrivi:
/usr/syno/pgsql/bin/psql download admin
3) scrivi:
select task_id, username, pid, url, filename, status, created_time, total_size, total_pieces, downloaded_pieces from download_queue;
Ci sono dei download che nella download station non vedi?